Dear mr president

Känner mig inte riktigt pigg av någon anledning.. vet inte varför, hm. Har huvudvärk, ont i magen och så. Har tagit en värktablett nu så kanske det går över. Har varit såhär nu 3-4 dagar nästan..jobbigt.
Ska lägga mig och läsa solo nu, var nyss och köpte den på kvantum :) sen kring 9 ska jag till emmas jobb! sen hem och sussa med hjärtat.

fredag i morgon! blir iallafall en väldigt lugn helg :) tyvärr blir det inte att fara till umeå men men.. blev rätt glad när jag såg hur mycket jag fått i lön iallafall, så jag tänkte nog shoppa på lördag :D hihi!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för sällskapet babe ;) nu ses vi snart!

2008-09-26 @ 12:42:44
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0