Come home to me darling

Känns inte riktigt som att jag hunnit landa i sverige än, har knappt varit hemma nånting och väskan är ouppackad.. vilket betyder smutsiga kläder, som i sin tur resulterar i att jag inte har nånting att ha på mig.. nåja, sånt är livet. ska tvätta några maskiner ikväll hade jag tänkt!

I morgon har jag bokat tid för klippning kl 10. börjar inte förrän 12 så det var ju lämpligt :) Går dock till 17 i morgon.. ajaj.

Ska snart ta bilen till syrrans lägenhet och hämta lite saker jag glömt där.. sen ska jag hem och dricka massa te som jag köpte idag ;) Åh mums.

Kommer nog upp bilder från turkiet på pixbox senare, eller snart kanske :)


Alex är bäst!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0