And you wake up in the morning and your head feels twice the size

Ååh..sega jävla söndag. Blir fan galen.. inte har jag tagit med mig några böcker hem från skolan så jag kan plugga heller.. hm ja. Nåväl, jag och syrran har iallafall bakat en kaka nyss. Med banan, chokladbitar och lite annat gott i. Blev rätt god men man orkar knappt en halv bit.. är iofs bra för den är ju inte nyttig precis :) Meen, jag har knappt ätit nåt onyttigt i helgen förutom efterrätten i fredags typ, såå :)

Funderar på vad jag ska sysselsätta mig resten av kvällen med.. hade velat gå ut på en promenad, men det är ju redan kolsvart ute och sen händelsen i fredags vågar jag inte ge mig ut ensam i mörkret.. och alex är ju inte heller tillgänglig eftersom han sitter i bilen på väg hem från gällivare där han har hämtat en skoter.

Juste, kanske inte har berättat om den lilla incidenten i fredagsnatt? Don't think so. Iaf, jag skulle gå in till stan från malmudden kring 12 tiden.. tänkte att det är ju ingen fara, var ändå mycket folk ute så :) Och just när jag var halvvägs över malmuddsviadukten stannar det en man en bit framför mig, just när jag är på väg att passera honom säger han "Ursäkta", jag svarar något i stil med "Ja?", då kläcker han ur sig "Skulle du vilja ha en väldigt lydig slav hos dig i natt? Jag älskar att kyssa och slicka på kvinnors fötter, speciellt när dom har nylonstrumpor på sig". Snacka om att jag blev chockad! Jag tror jag bara svarade "Nej tack", då sa han "Okej, hejdå". Usch, obehagligt var det iallafall! Tur att jag skulle möta alex just 100 m bort iaf.. hojjaligen :/

Jaha, nu ser det visst ut som att jag måste ut i mörkret iaf.. kom ju på att jag har min cykel ståendes hos petra, plus 2 liter vin.. ska snart gå och hämta det, sen skjutsa mamma till sunderbyn lite senare :)



Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0