1 år och 5 månader.

Idag är det 1 år och 5 månader sen jag och hjärtat blev tillsammans, herregud så fort tiden går :) Älskar dig mer för varje dag som går.. men det vet du redan!

Kom hem från skolan för en liten stund sen, känner mig trött och slut. I morgon har jag inga lektioner alls, eller jo svenska egentligen men den skiter jag i eftersom jag inte har dom andra lektionerna i morgon. Jippi.. kanske måste kila på stan och införskaffa mig ett par nya jeans, det vore väldigt klokt av mig. Dock väldigt dyrt. Hmm, finns en massa andra saker jag behöver också. Satan. kan bli dyrt dehär :)

Nu ska jag ta mig en dusch och sen kanske slumra till lite lätt :P Puss.



Kommentarer
Postat av: Josie

Jag vet inte ännu :P Ska på några intervjuer då jag kommer ner :) Sen har jag en telefonintervju imrgon, Toook nervös.. gaaah :P

2008-09-10 @ 20:21:55
URL: http://josefinasts.blogg.se/
Postat av: Josie

Nää men äh skit i skolan vettja :P haha neee jag skojjade :) ja jag längtar, iih.

2008-09-11 @ 10:17:46
URL: http://josefinasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0