Trött och seg

Goddagens. Har verkligen sovit skönt i natt, ändå känner jag mig helt slut nu även fast jag bara haft skola i ca 5 tim. Konstigt. Kom alldeles just hem iallafall, ska börja laga någon middag.. sen kring 6 ska jag till älsklingen :) har en massa plugg att göra, men ska göra det hos honom :) Kan inte koncentrera mig om det är något jag måste läsa in och komma ihåg när han är i närheten, men om jag bara ska skriva på datorn, vilket jag ska idag, så går det bra :)

I morgon är det skola från 11.40 till 16.00. På morgonen innan skolan ska jag nog följa med syrran till boden på något ärende! :)

Nä, nu måste jag börja kocka! Ciao!


Älskar dig hjärtat mitt :)

Kommentarer
Postat av: saraelnilsson

tack så mycket =)

2008-10-06 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0