This shit is killing me

Bra disiplin som man har så somnade jag ju såklart igår när jag pluggade, hade tagit en paus och kollade på tila tequila med alex, sen helt plötsligt somnade jag efter det :P Vaknade vid halv 2 och frågade om jag hade somnat, haha :) Jaja så kan det gå.. tänkte stiga upp kl 8 i morse för att hinna plugga innan skolan, men snoozade till 09.30 istället..ja vad ska man säga? :) Väntar spänt på resultatet av provet iallafall..haha :P

Nåväl.. sitter här och knåpar ihop en labbrapport som ska in i morgon, sen har jag bara nk-prov och ios inlämning kvar innan lovet.. jippi :) kan säga att det har varit fullt upp denna vecka alltså! ja herregud.
Tänkte iallafall ta en paus nu och dricka lite te!

Fredag i morgon.. äääntligen, jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: Emma

yo babe ;) när är det ni dödliga har lov? :P

2008-10-16 @ 22:02:43
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0