Tänk så fort helgen passerar

Sådärja.. då var det söndag igen. Snart måndag. Helvete. Men det innebär även att höstlovet närmar sig, vilket är grymt efterlängtat :)

Kom just hem från stan, har varit med emma och syrran och kikat film. Efter första filmen drog syrran, så vi slog på en till men då slocknade jag, of course :P Vaknade av att pappa ringde och tjatade att jag skulle skjutsa hem min farbror och hans fru, så ja det var väl bara att ställa upp även om det tog emot! Fast tjänade 200kr så jag kanske inte ska klaga ;) Jag är dessutom i behov av pengar så!:P

Ska lägga mig i sängen nu och kanske försöka hålla mig vaken till alex kommer, om han nu inte blir allt för sen :) Men känner på mig att jag kommer somna rätt fort.
I morgon är det som sagt söndag, vilket innebär en jävla massa pluggande.. och förhoppningsvis lite mys också! Juste, min moster fyller år så dit skulle vi och fika också.

Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0