Something is wrong!

Vet inte varför jag har denna känsla, trots att jag verkligen inte pluggat speciellt mycket, men det känns faktiskt som att jag kan det mesta? :O Gud, det kan verkligen inte stämma.. jag måste ha glömt bort någonting.. hm! Men jag har ju kollat igenom alla anteckningar och det är inget jag har missat där iallafall. Men vafan, det kan inte precis göra nån skada att plugga lite extra.. kanske man kämpar sig ihop till ett g+ :P Haha.. fast.. skulle inte tro det.. no way josé lixom ;)

Aja..åter ner med näsan i böckerna :) På återseende!


JUSTE, skorna som jag och syrran har beställt har anlänt nu..ska hämta ut dom lite senare, hoppas dom sitter som en smäck! Skulle vara klockrent med tanke på att det blir utgång i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0