In case you didn’t know, I really care for you.

Fick ett ryck tidigare idag när vi var på kvantum och köpte hårfärg. Blev nån sorts rödbrun sörja.. trodde det skulle bli mer rött än vad det blev meen, det blev najs iallafall :) Känns alltid fräscht med nyfärgat hår så.

Har just varit ute på en promenad med mamma..gick med stavar och allt, hurtigt av mig :P Kändes aningen flummigt men tydligen ska det ju ge mer så :)

Sitter här med en tekopp nu, och funderar om jag ska skaffa kort på helex eller ej.. vore kul men jag vet inte riktigt, måste fundera vidare ett tag :P Är ju så satans dyrt också! Nåja..tål att funderas på.

Hade tänkt bädda ner mig i sängen nu och kika lite tv.. i natt får jag sova ensam tyvärr :( men det kan ju vara bra att sakna varandra ibland också..eller? fast jag har saknat han mest hela helgen, har knappt hunnit träffa honom känns det som :(

För övrigt ser jag verkligen inte fram emot denna vecka.. har way to much att göra och alldeles för lite tid för ens hälften av det. jaja, på nåt sätt får det väl funka. vi hörs,ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0