Fucking disaster

Det är ju verkligen åt helvete det här med att plugga.. såg the hills från 17 till 18, sen somnade jag fram tills 19.45. Det är ju fan sick.. nu har jag pluggat i cirkus 1 timme men jag blir gaaalen, vet inte vad fan jag ska plugga på och inte plugga på :( Blä! Ska iallafall fara till stan nu och göra emma sällskap på hennes jobb en stund, sen far jag till alex och är med lilleman, och försöker väl plugga lite också. Som tur är så börjar jag inte förrän 11.55 i morgon, så jag kan sitta och plugga hela natten om jag så vill.. inte för att det är särskilt troligt att det skulle inträffa meeen ;) Haha!

Nä nu ska jag packa ihop lite kläder åså sen pyser jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0