Fin start på morgonen!

Godmorgon! Undrar ni vad jag gör vaken såhär tidigt? :P Ja det undrar nog jag också egentligen.. men jag har sovit sen typ 22.15 igår så jag är rätt utvilad ;)
Tänkte att ni kan få underhålla er med en "kul" lista såhär på morgonkvisten!

ENJOY.

Namn: Lina
Födelsedag: 20 mars
Ögonfärg: Bruna fina!
Hårfärg: Brun
Längd:  1.69 kanske?:P
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Firre!
Skostorlek: 38/39
Är dina föräldrar skilda: nix
Favoritsport: ööh..mysa! om det räknas som en sport?;)
Helgdag: Hm.. lördag får de väl bli. fast då är man oftast bakis..hmm ;P
Årstid: Vår/sommar :)

Har du någonsin varit riktigt kär: såklart, jag är det nu!
Skolkat: föööör mkt :P
Sovit utomhus: ja det har jag väl .. i tält iaf
Sett en död människa: nää..tur det!
Använt droger: Beror vad som menas med droger?:P alkohol är ju oxå en drog;)
Retats: JEPP

This or that
Cider/Öl: Beror på :)
Pepsi/Cola: colaaaa
Kärlek/Sex: en fin kombination är nog de bästa :)
Jordgubbar/Blåbär: Strawbies
Kött/veg: kött förtusan..
Tv/film: Tv!
Gitarr/trummor: Inget av de:P
Adidas/nike: både och :)
Kinesiskt/mexikanskt: kines!
MTV/vh1: mtv ofcourse :)

Senaste du
Skrattade: igårkväll
Grät: det var ett tag sen
Filmen du såg: Max Payne i söndags
Drog ett skämt: jaa..igår kabske?
Sjöng en sång: igår hahaha


Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol: För många ggr!
Tagit droger: ja. alkohol!!!
Kysst någon: Men jaaa :)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Every day :)
Sovit bredvid någon av samma kön: tyyp..emma då jag somnat till nån film vi sett?:P haha
Haft sex med någon: Joo :)
Badat: Badkar ja!
Viljat dö: Nej gudnej :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Nog vågar du erkänna att det inte bara var i soffan du sov med mig ;);)

2008-10-30 @ 14:34:07
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0