Day by day it's getting stronger

På fredag är det 1½ år sedan jag och alex blev tillsammans, herregud så fort tiden går! Känns som det var igår det blev vi :) Iallafall, vi tänkte göra något mysigt tillsammans på fredag.. först funderade vi på att gå ut och käka någonstans, men vi är ute och äter så himla ofta, så då kom vi på att det kanske vore mysigare att laga middag hemma tillsammans :) Då är bara problemet vad fasiken vi ska laga.. sitter och söker efter lite spännande recept nu, men hittar inget som riktigt faller mig i smaken.. hm, måste överlägga med min karl och höra vad han har att säga ;)

Justja.. i morgon har vi skolfoto också, kan väl inte påstå att jag ser fram emot det.. men eftersom det är sista året kan man väl ställa upp då ;) Var med ettan, inte tvåan så nu kan man väl offra sig :P Måste rota fram någonting att ha på mig bara.

jaja.. slutsurrat för ikväll, ska packa väskan nu och invänta hjärtat, drar till honom och sover i natt :)




Vi två för ungefär ett år sedan :) Jag en aning överförfriskad kanske? ;)

Jag älskar dig, mer och mer för varje dag som går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0