Broken down in agony just tryna find a fit

Igår hade jag och emma en riktig myskväll! Vi började med att fara på kvantum och inhandla det som behövdes.. vilket var: potatisgratäng, beasås, vitlöksbröd, kladdkaka, chips, brieost och cola. Sen rullade vi mot stan och började steka kycklingen och göra allt annat, och jäklar vilken god middag vi lyckades få ihop! Och gode mätta blev vi då, sen blev det Beck och kladdkaka till det. Sedan satte vi på P.S I love you, men självklart lyckades jag somna efter en sisådär 15 min kanske? ;) Sorry babe, ska inte hända igen;) Sen rullade jag hemåt kring halv 2 eller något sånt.. somnade rätt fort :) Sen blev jag väckt av min kära pojkvän som kom inklampandes kring 04.30, men somnade om rätt fort igen :)

Nu sitter jag och håller på med ett skolarbete som ska mailas in idag. En analys om sveriges psykvård från 1960 tills idag. Ja, inte speciellt intressant och det finns verkligen inte många bra sidor att hitta fakta på. Men what to do :)

Sen ryktas det om att det blir middag och bio ikväll, med emma och krille :) Hörde talas om oxfilé.. inte helt fel! Hah :)

Nä, nu är det dags att gräva djupare ner i psykvårdens alla termer!

Toodles (som emma brukar säga;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0