Today is a great day!

Hejhopp! Känner mig betydligt piggare idag måste jag säga, peppar peppar :) Har ätit middag för en stund sen och nu har jag just druckit en kopp te! Ska ta och plugga lite och sedan blir det tydligen film och mys :D

I morgon är det en riktigt skön skoldag, har bara svenska kl 12 och sen slutar jag för dagen :D Wiho! Har äntligen hittat mig en vinterjacka som jag ska köpa också tror jag! Frågan är bara, grå eller svart? Svart känns tråkigt men samtidigt så vill jag ju ha nån lite tråkigare än min röda, haha :P Hmm.. inte för att grå är som en röd precis meeen, hah.. får se :) Måste snacka med mamsen och alex också och höra vad dom tycker :D


Toodles!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0