Tisdagkväll

Godkväll.. sitter hos syrran och kikar på ugly betty, vi har ätit lite grönsaker och dipp åså :) Väntar på att dh ska börja.. lite senare ska jag till alex..då han hämtar mig villsäga :P I går kom han fasiken inte förrän kl 1! fast jag hade sovit i 2 timmar då med kläderna på så det var inte så farligt ändå :)

försöker klura ut nåt bra att ge åt alex i present och julklapp.. för det är inte så länge tills han fyller år, vilket är den 1 december :P sen är de ju jul också.. hm ja :)

förresten idag fick ozzy sitt uppehållstillstånd..grattis!:D:D så snart kommer han hit också =) så grattis syrran o ozzy!


nu ska jag fortsätta kika på ugly.. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0