It's not always easy

Onsdag idag.. vilket innebär halvvägs till fredag, haha :) Skönt iallafall.

Har just tagit en dusch.. ska städa rummet snart (som jag sagt i flera dagar nu).. men alex ska nog sova här i natt och då måste jag göra det så han inte får en attack! Han är ju så allergisk mot min lilla kisse :P

I morgon är det sovmorgon till12..sen efter skolan ska jag mysa med hjärtat hela kvällen..jag längtar. På fredag far han till storforsen med jobbet :( fast han kommer hem på lördag som tur är, och då ska vi nog partaja tillsammans! Det var 100 år sen känns de som :P

Juste..har hittat en jacka jag ska köpa tror jag, alex har en likadan fast orange o svart.. men jag vill ha denna:



Vad tycks?:) Ser den inte härlig ut? Har provat alex syrras och den är riktigt skön! Är inte så många som har sån heller så det känns lite roligare, än typ en fjällräven som exakt alla har :P Men vi får se.. ska prata med mamsen om hon vill sponsra mig lite ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

en catattack! ja den var fin, är nog mkt varm också :) vad går den på?

2008-11-06 @ 13:32:49
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0