I know how it hurts

Hejhopp. Blev en kväll med älsklingen igår.. god mat och lite senare blev det film och godis med emma och kero :) Jag måste ju få passa på att äta sånt nu, innan måndag då det nya livet börjar. Och med nya livet menar jag inte bara äta nyttigt och motionera mer. Nej, det är så mycket mer men inget jag tänker dela med mig av här :) Men allt kommer bli bättre, på alla sätt och vis.. hoppas jag!

Har just tagit en grymt skön dusch.. hade tänkt vara duktig och rensa lite i garderoben och lådorna, sen även städa detta datarum som tydligen ska övergå till gästrum/datarum.

Ikväll har jag inte en blekaste vad som händer och sker.. får se helt enkelt :) Skulle då tippa på lugna puckar!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0