Helgen är förbi

Halloj, har blivit dåligt med uppdatering i helgen, men har haft lite fullt upp :) Eller egentligen inte men jag har inte orkat sitta vid datorn bara :P

I fredags var det ju iallafall fest, vi började hos malin, de var då jag, malin, michaela, danne och två av hans kompisar.. sen kom anna och sen strömmade det in folk under hela kvällen :P Emma kom också fast hon var nykter eftersom hon skulle jobba natt! :( Ja sen kring halv 12 eller nåt gick vi mot cleo osv.. men det var en sån jävulsk kö så vi orkade inte ens ställa oss i den, jag och micha gick på anatolia en sväng.. har aldrig varit där förut, lär nog inte gå dit igen heller med tanke på att det var typ..stendött! Vi beslutade oss för att gå till max, där blev vi kanske 1 timme eller nåt sen skulle vi dra oss hemåt.. jag ringde en taxi som skulle komma direkt men det tog fan 30 jävla minuter, så jag stod ute i kylan (var typ 5 minusgrader + att det blåste som fan) och vänta på taxijäveln. Tillslut kom den iallafall.. sjukt bara att det kostar 100kr att åka från stan till mig, vilket är kanske..1,5 km? Om ens de.. jaja, orkade inte vänta 1 timme på bussen så.

Igår så vaknade jag och alex kring elva eller nåt.. eller jag vaknade, han sov hela dagen. Kände mig rätt trött och sliten så vi stannade i sängen hela dagen tills jag var tvungen att hoppa i duschen, eftersom vi skulle iväg på 70-årsfest på kvällen! Så de var bara att duscha och försöka piggna till. Kring 18-tiden anlände vi till kalaset på hertsön, var en massa folk fast tror inte en enda var över 70..förutom han som fyllde år då. Var mer 40-50+ :P Vi stannade där tills typ halv 1 eller nåt..då for vi hem och jag somnade på en gång:) Idag har vi bara legat i sängen och myst och nu är jag hemma..ska hoppa in i duschen sen hämta syrran från inpuls..ikväll blir de film och bara chilla.. för i morgon är det skola igen =(

Nu blir det duschen, sen ska jag plocka ihop lite i rummet..ser ut som fan där inne :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0