Håller jag på att bli sjuk?

Jag har huvudvärk. Och inte så lite heller. Helt galet mycket! Har haft det ända sen igårkväll, känns som att jag håller på att bli sjuk eller något.. får hålla tummarna att det inte är så. Sen har alex typ fått magkatarr också.. tror vi iallafall. Alla symptom för magkatarr stämmer iallafall in på honom, som t.ex. för mycket alkohol, stress, oregelbundna måltider osv osv. Jaja.. får hålla tummarna där också att det inte är magkatarr!

Hade sovmorgon idag till 13.15, och jag har nog haft den mysigaste morgonen på länge idag :) Vaknade kring 9 av att alex kom hem från en arbetsintervju, och efter det låg vi i sängen heeela morgonen tills jag hoppade i duschen och fixade mig och sen skjutsade han mig till skolan. Åh, det var så himla mysigt att bara ligga och kramas :)

Nu ska jag faktiskt gå ner och tvätta mitt löshår, köpte ju det i somras men jag har använt det kanske 2.. en av gångerna var när vi var ut i boden (om jag inte minns fel), och det stinker rök! Plus att det är som så tovigt också.. ska tvätta det och sätta mycket balsam så kanske det blir bättre :) Så kaanske man kan använda det någon till gång innan jag slänger det :P

Förövrigt så längtar jag faktiskt riktigt mycket tills på lördag, då ska vi nämligen fira alex som fyller 21 på måndag :D Jag tror det kommer bli en toppenkväll!:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0