Fullspäckad dag!

God morgon sockertoppar ;) Jag steg upp 07.40 för att hinna käka frukost och fixa mig lite snabbt innan jag skulle börja gå till skolan kl 08.30, för jag och min projektkompanjon skulle ha ett litet möte nu kl 09.00. Men nä, just när jag hade tagit på mig ytterkläderna så fick jag såklart ett sms om att hon var sjuk.. suuuck.. Hade ju kunnat sova en timma till nästan! Aja, nu är jag iallafall redo för några lektioner och sedan en sväng på stan för att lämna tillbaka mina kära stövlar som spruckit i sömnen, sen plockar pappa upp mig så hämtar vi maria & ozzy :) Efter det blir det hem, laga middag, plugga rättskunskap och sedan kring 20-tiden blir det bowling med alex, tomas & cissi.. efter det bara mys! :)




Min söta syrra :D 

 


Och ozzy :D


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0