En händelserik fredag, minst sagt!

Hejhopp! Idag är det lördag och jag har varit uppe med tuppen (nästan iaf), vaknade kring halv 10, och var inte nå bakis alls :) Var nämligen ut igår med emma & anna, men jag drack inte så värst mycket och skönt var det :) Vi drog från cleo kring 2-tiden, gick och käkade, sen tog jag taxi hem. Somnade som en stock nästan direkt! Alex är i storforsen med jobbet så jag fick sova själv, och jag måste säga att jag saknar honom enormt mycket, även fast han bara varit där sen igår! :P

Jag hade planer på att gå på stan idag, men nu såg jag just att det SPÖREGNAR ute så jag tappade lusten rätt fort :) Ska nog krypa ner i sängen istället och vänta på att älsklingen kommer hem senare i eftermiddag. Och ikväll blir det nog lugna puckar, tror jag. Var tänkt att vi kanske skulle dricka lite, men jag vet inte riktigt..känner nog mer för att mysa tror jag! Fast måste väl höra vad karl min har att säga, haha ;)

Ja förresten, igår hände det en inte så trevlig incident när jag körde hem från skolan. Jag kom körandes längs mjölkuddsvägen, så svängde vägen litegrann.. och rätt var det är så får jag sladd på bilen och 2 sek senare snurrar bilen runt och av vägen.. genom ett staket och in på en gård. Det låter rätt komiskt så här i efterhand, men snacka om att jag blev chockad.. hade ju även alex bil och jag var livrädd att den hade gått sönder! Men som tur var så hade den inte det (tror jag, är ingen bilexpert precis), det är bara lite vit färg från staketet på den. Men ja, jag ska väl vara glad att jag inte skadade mig och att det inte gick någon på trottoaren eller att jag fick möte.. då hade det kunnat gå illa! Plus att jag missade en björk med typ 1m såå, hade nog rätt tur iallafall :)

jaja.. nu ska jag gå ner och koka lite ägg till frukost :) pussar.


Bjussar på två bilder..den första är från cleo för några helger sen, den andra är från igår!




Kommentarer
Postat av: Syrran

HAHAHAHAHAHA

2008-11-08 @ 11:24:16
Postat av: Josie

heej :) Men usch tur det gick bra med din lilla bilfärd, ojoj !! jag jobbar som säljare, helt okej.. vi är ett härligt Gäng :)

2008-11-08 @ 18:46:48
URL: http://josefinasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0