En fartfylld lördagnatt!

Blev att se Saw 5 igår, och det var kanske den sämsta skräckis jag någonsin sett :) Så jäkla mycket sämre än alla de andra.. usch :P For och hämtade mamma och pappa sen ute på arcus. Sen somnade jag rätt fort..
Dock vaknade jag av att ett flertal snöbollar blev kastade på rutan, jaha så jag kikade ut och då var det gard, tomas och birge som visst hade plockat upp alex som hade legat däckad på vägen hem mot mig :P Ja, tur var det ju att dom kom annars kanske han hade frysit ihjäl eller något! Nåväl.. han kom iallafall in och upp till sängen, så det var bara för mig att hämta en hink och stå och hålla den så han fick spy ur sig all sprit.. och jag kan säga en sak, det luktade inte spya, BARA sprit! Helt sjukt ju :P Nåja.. nu ligger han i sängen och sover iallafall :) Och jag tänkte göra några uppgifter som egentligen skulle skickas in förra veckan.. shame on me! Men jag hade verkligen inte tid då.. såå, bättre sent än aldrig..right? :D

Ikväll blir det nog bio igen, jag är sugen på att se Twilight, men vi ska visst med anna och crille, och dom var mer sugna på bond.. hm vi får se hur det blir :)

Här kommer lite pics från i fredags!



 



       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0