dag 1

Idag började det.. min och pappas överenskommelse :) Har gått bra än så länge iallafall, och nog fan ska jag lyckas!

Har just klämt i mig en omelett, men har ingen riktig matlust så jag åt knappt hälften.. tänkte ta en kopp te nu, ska tillbaka till skolan kring 14-tiden för att ha studentmösse provning :D det får mig bara att längta ännu mer! men lite läskigt känns det ändå :) var på skolan i morse för att göra ett analysprov i Nk:n, fick en poäng från alla rätt så det var väl inte fy skam :)

Juste igår blev de häng med emma :) vi såg sanningens ögonblick, sen kring 11 for vi på statoil och inhandlade lite förnödenheter åt oss och grabbarna som spelade poker! Sen slocknade jag på soffan och blev väckt halv 2 av alex som sa att vi skulle hem och sova :P Kan ju säga att det var TUNGT att gå upp i morse efter sisådär 6 timmars sömn.. hojja!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0