Chickens!

Inte många som har vågat erkänna ännu märker jag, bara Jessica hittills! Jaja, ett bevis på att hon är den enda som inte är en fegis alltså :D

Snart börjar desperate, måste säga att det är ju nästan veckans höjdpunkt förutom på fredagar när nk:n slutat och det är helg.. galet att man kan längta så mycket efter ett tv program :P Tänkte bädda rent i sängen, ta en dusch, fixa en kopp te och sen mysa ner mig mellan lakanen och kika tv resten av kvällen :) Låter MYS tycker jag! Synd bara att jag får göra det ensam =( 

Ska kika på internet nu efter lite inspiration till helgens partyklädsel! ;)

Puss!

Btw, så saknar jag Emma!! Tur att hon snart kommer heeem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0