Bowling

Nu har vi varit och bowlat, det var kul för det var faktiskt riktigt länge sen jag gjorde det :) Har just druckit en kopp grönt te, ska snart lägga mig i sängen och läsa lite i rättskunskapsboken :)

I morgon börjar jag inte skolan förrän 11.55, men oturligt nog så har jag tandläkartid 07.50. Inte allt för kul men men :) Ska iallafall och kika på en jacka med mamma efter det :) Vill ha en jacka nuuu!!

Mjaa.. förutom det så måste jag säga att jag älskar alex mer än allt :) Intresseklubben antecknar va? ;) Haha, men då vet ni!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Emma

inget jag inte redan visste lillgumman ;) jag sitter på arlanda nu och är halvtrött och uttråkad, kommer sakna dig! fast jag tror att jag kommer ha för kul för att tänka på det alltför mycket ;)pusspuss!

2008-11-19 @ 23:57:49
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0