Bakisdag

Blev faktiskt en riktigt kul kväll igår! Mycket folk och det var trevligt :) Trots några missöden som ett hål i taket och sönderslagna glas, men det är väl sånt man får räkna med.. inte taket kanske men, haha :) Kring 2-tiden i natt for vi till nisse och var där tills nåt kring 5, då blev det taxi hem.

Vi har nyss varit och käkat hemma hos mig, tacos blev det :) och nu har vi laddat upp med dipp, chips och grönsaker! Vi ska mysa på och se wallander kl 21, kan tänka mig att vi somnar rätt tidigt med tanke på att vi varit rätt slitna idag :P

Förresten i morgon så fyller alex år :D 21 år blir han! Min underbara :)

.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen kolla hur det går för alex som är ute och skottar snö! ;P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0