Söndag idag..

Hejhopp! Söndag idag.. känns lite trist, men på nått vis är det ändå skönt eftersom det innebär att det endast är några få skoldagar kvar! :)
Igår var det som sagt inflyttningsfest hos Linda, var trevligt :) Vi drog vidare till stan och tänkte inte gå på krogen, men vi ångrade oss och drog på cleo iallafall, och det var riktigt kul faktiskt :) Och ja sen resten av natten är inget jag har lust att prata om.. det är bara att glömma det och gå vidare.

Idag har jag och älsklingen varit på en 3 tim lång promenad iallafall :P Började med att jag skulle promenera till örnäset och möta honom för att promenera tillsammans in till stan och hämta hans bil, men då beslutade vi oss för att ta vägen runt svartöstan och in till stan.. och i svartöstan hittade vi en liten mysig restaurang där vi åt lite lunch, sen gick vi ner till vattnet och la oss i gräset rätt länge.. Det var mys! Och varmt var det också :P Sen gick vi till stan och hämtade bilen, nu är jag hemma och har just ätit middag med familjen :) Snart blir det tårta, eftersom det är morsdag idag ju! ;)

Kvällen kommer nog bestå av plugg, måste göra klart samhällsen osv :P Mm.. imorgon är vi lediga, tisdag med tror jag :) Har inga lektioner då, om jag inte minns fel :)

CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0