Schemat inför sommaren

Hejhopp! Har just varit till sommarjobbet och fått schemat inför sommaren.. ser väl ändå rätt bra ut :) Trist bara att jag jobbar lulekalaset, 07.30-20.30 på lördagen haha :P och samma på söndag :) Så då blir de då inte att vara allt för packad, höhöh! :P Men jobbar iallafall bara till 14.30 på midsommar, och det kändes ändå som de viktigaste att jag slapp jobba kväll då :) För vi har stoora planer på g för midsommar!
Sen är de inte helt fel att jag är ledig två veckor innan skolan börjar också, skönt ändå :)

Nu ska jag packa ihop lite saker, o snart kommer hjärtat och hämtar mig så ska vi till honom och laga mys middag! :) Och vara hundvakt åt lilleman.hihihi :D PUSS!

Älskar dig alexxxxx! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0