Riktigt bra dag :)

Hejsan! Är på toppenhumör idag trots att jag har haft sprängande huvudvärk sen igår!

Morgonen började med att jag och alex steg upp kring 8.30 (då hade jag sovit 13 timmar haha;)) sen kl 9 for vi till stan och lämnade in hans bil för att det skulle bytas däck på den, när den var färdig gick vi på mat&prat och åt frukost..mums! Foccacia red hot chicken blev det of course ;) Sedan gick vi på banken och mötte upp syrran, och jag fick ÄNTLIGEN ut mina pengar :P Efter det knallade vi runt i alla butiker i hela stan kändes det som, och jag inhandlade en tunika på gina tricot och ett par jeans från cubus.. dock så provade jag inget av det utan köpte det bara på en gång, så nu när jag kom hem märkte jag att tunikan var aaaalldeles för stor och jeansen satt riktigt fult! Men jag ska strax fara till stan igen så då ska jag lämna tillbaka det.. ska ju på ansiktsbehandling kl 15.00 :) ÅH så skönt det ska bli att bli ompysslad i en hel timme :D Sen så ska jag gå och köpa lite té och sen fara hem och plugga resten av kvällen! Har en hel del som jag måste få klart innan vi sticker till norge nästa torsdag.. så det är dags att sätta igång nu med andra ord!

Nu ska jag dricka upp mitt kärleksté som jag har framför mig! PUSS

Jo förresten.. blev fotad av dino på stan till innankrogen.se, han frågade vad som händer i helgen osv.. bilden lär vara sjukt ful eftersom jag är riktigt risig idag! Aja, sånt är livet ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0