Polisbesök på bakgården

Inte trodde jag att man kunde få såhär mycket färg i Sverige om sommaren?:P Men nu vet jag! För jäklar vad man har fått färg idag :) Men inte så konstigt med tanke på att jag ändå varit ute hela dagen.

Älsklingen kom förbi för ett tag sen, han hade kört fyrhjuling hit. Sen efter en stund kom Erik, Michaela och hennes brorsa också hit.. så provade erik fyrhjulingen en sväng. En stund efter att de hade farit, såg jag och alex en gubbe komma gående på grusvägen mot baksidan av huset, och vi satt ute på gården. Så ser vi att han går fram och pillar på fyrhjulingen, och sen säger han Hallå. Ja så vi går dit och han säger att vi inte får köra med den här i området eftersom den inte har någon registrerings skylt, så plötsligt drar han upp nån lädergrej och fäller ut en polisbricka.. hahah snacka om chockade vi blev :) Men men han sa iallafall bara att vi inte får köra med den i området! Men han hade sett att det inte var alex som körde så, det var ju lite tur i oturen kan man säga ;)  Nu for alex just hem iallafall, men han var lite nojjig att gubben skulle vara kvar i krokarna, så han fick knuffa fyrhjulingen en bit och sen börja köra, för säkerhets skull lixom ;P

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att grilla med mamma och syrran :) O ikväll ska jag o syrran bara chilla, kanske äta godis? ;) Har fan inte ätit det på 2 veckor nu.. jises, då är de dax ;)

PUSS! Älskar dig Alex :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0