Nice nice niiiice!

Åh jag älskar verkligen att sitta ute i solen! Har suttit ute ända sen jag skrev det förra inlägget, och jag måste erkänna att nog fan har jag blivit brun ;) Speciellt ansiktet, på bröstet och på armarna :)

Ikväll blir det att grilla här hemma med mamma, syrran och kanske även älsklingen? :) Hoppas på att han vill! :P Sen har jag inte planerat någonting speciellt, förutom att det blir nyktert. Jag orkar inte vara bakis i morgon samtidigt som jag ska plugga teori, lär ändå blir fest ett antal ggr till veckan :) Antingen får jag supa ner mig för att jag inte klarat teoriprovet, eller så super jag ner mig för att jag klarat det hahah :P Så det är ju samma lika ungefär ; )

Nej men nu ska jag fortsätta jobba på brännan.. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0