Mina senaste inköp

Tänkte bjuda på två bilder på mina två senaste skoköp.. :) Lägger som aldrig ut nå bilder, så här får ni två st!:P





Visst är dom heta? :D Det första paret köpte jag i Norge, fast dom är en storlek förstor så jag kan typ inte ha dom, eller jo men dom glappar lite :P Men jag hade suktat efter dom så jävla länge, och så är dom ju slut överallt här hemma.. och det var sista paret som fanns kvar på HM i Norge, så jag var faktiskt tvungen.. känns bra att kunna titta på dom iaf, även om jag inte kan använda dom kanske ;)

Det andra paret köpte jag förra veckan här hemma, och jag tycker dom är RIKTIGT snygga! Är helt kär i dom :) Och faktiskt riktigt sköna! Fast jag måste erkänna att jag hade rääätt ont i fötterna efter att ha dansat på cleo hela natten i lördags ;) Men det är de värt :P Höhöh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0