Hello darlings

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har haft mycket att stå i hela dagen :P Hade bara två lektioner i skolan, varav den ena var engelska muntliga nationella.. och det gick faktiskt bra för mig anja och emma att prata på om sport! Haha =) Sen knallade jag och emma på stan en sväng, och jag köpte mig ett par sjukt snygga skor från dinsko som jag har spanat in ett bra tag nu! Var bara tvungen att slå till ;)

Har just käkat middag och nu sitter jag och skriver lite på samhällsuppsatsen som vi hade tänkt försöka göra så gott som klar i veckan, och lämna in den på fredag helst.. annars senast tisdag nästa vecka! Kändes iaf riktigt bra efter vårt samtal med kjell igår, lite betygssnack osv.. mmmm nu gäller det att den blir bra bara så! Men det kommer den bli, såklart höhö ;)

Nåvääääl.. ikväll ska jag till malin och se gossip girl och desperate, var riktigt längesen jag var med henne så det ska bli myyyys!:) Like old times! =) Puss på dej!; )

Nu ska jag plugga vidare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0