Dididooo

Helt underbart väder! Man blir så jäkla lycklig :D

Har just varit iväg en sväng med pappsen och fixat lite småsaker, köpte även en glass! Mumma :D Nu sitter jag o funderar på att kanske träna lite till historia redovisningen i morgon.. sen läsa lite mer teori. Ja, så får det nog bli. Undra om jag ska till älsklingen sen? De tror jag :) Kanske övningskör dit då mamma kommit från jobbet kring 22!

Skönt med fredag i morgon va? :) Jag har bara två lektioner oxå.. först idrott på morgonen, sen geografi kring 14 tiden. Fast historia redovisningen ska jag göra kl 10.15 också :P Får se om jag kanske kan luncha med älsklingen sen :D
Imorgon kväll blir det bara myyys! :)

Kommentarer
Postat av: Madelene,

TACK :D

2008-05-30 @ 10:06:04
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0