Updates

Hejhopp! Blev inte så mycket bloggande igår, men det var så jäkla bra väder så då vill man ju inte sitta inne framför datorn precis :P

Dagen igår var iallafall riktigt bra.. började ju med att jag klarade teorin, sen gick jag på stan med malin och emma en stund, sen hem och käka, duscha osv, sen kom cissi förbi så for vi och kikade på balen =) Sen satte vi oss utanför kulturens hus och käkade en glass i kvällssolen, men så kom vi på att vi skulle gå till willys och handla mat och sen gå till malin :P Och där blev vi resten av kvällen :) Lagade mat, kikade tv osv :) Sen hämtade älsklingen mig efter 11 nångång..

Vaknade för 45 min sen av att alex skulle stiga upp och fara på jobbet, och det är så jävla ljust ute så nu kan jag inte somna om :P Men men ska ändå in till stan på nån timma och kolla studenten med mallan :) Sen ska jag på stan en sväng med pappa, och sen hem och vila upp mig inför kvällen.. Vet inte riktigt vad som sker, men det brukar lösa sig :P

Nåväl nu ska jag äta frukost! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0