Updates :)

Tjollahopp.. dåligt med bloggande igårkväll och idag!

var iaf med malin igårkväll.. kikade gossip osv. sen gick jag ner till hamnen där alex var med hans mamma o pappa i deras nya båt:) superfin är den =) på lördag ska vi troligtvis ut och åka med den :D den är jättemysig :)
sen for jag och handlade med älsklingens mamma på kvantum..sen hem till dom och åt en macka, sen la vi oss och sov:)

steg upp kring 06.45 i morse.. skulle på utbildning kl 8 till 12, sen gick jag hem och sov 2 timmar, sen for jag och jobbade kl 15, och kom hem alldeles nyss.. ska strax ringa hjärtat, sen duscha och äta :) åt bara en banan idag till "middag", så jag är hyffsat hungrig nu :)

jaja.. midsommar på fredag.. jobbar till 14.30 då.. sen blir de troligtvis klubbviken, om det nu inte regnar massa:)

PUSS.

Älskar dig gubben min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0