torsdag

äntligen hemma från jobbet.. nu kan jag andas ut :) är grymt hungrig.. men kanske för att jag inte åt någon middag på jobbet, det var nämligen leverbiffar :O inte allt för lockande.. får ta och fixa nåt att stoppa i magen nu.

justja.. älsklingen har lämnat in min mobil på lagning nu också,eftersom den pajade igår.. hmhm :P tack älskling :D

imorgon är det jobb från 13 till 21.30.. JOBBIGT. innan det ska vi på stan och äta lunch och kika runt litegranna :) var skitlänge sen vi var på stan tillsammans :P så jaa.

längtar till lördag också.. det kommer bli så mys :) du&jag hjärtat=) o lilleman såklart;) höhö..

nu ska jag äta nåt och ta en dusch.. känner mig hemskt oren :P

PUSS.

älskar dig gubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0