Sommarlov!

Hejhopp! Vilket superväder det är ute idag! Riktigt härligt :) Och sista skoldagen är det också, sen är tvåan över! Och vi alla gruvade oss så mycket inför 2an, eftersom vi hade hört att den skulle vara sjuuukt jobbig.. men jag tycker inte det har varit så himla farligt ändå? Visst har man slitit arslet av sig vissa gånger, men så är det alltid : P Nåväl, det känns iallafall riktigt skönt! Fast jag har inte riktigt hunnit börja slappna av än, det kommer jag inte kunna göra förrän i morgon om allt går som det ska :) Förhoppningsvis gör det de!

Nu ska jag sätta på lite mascara, sen cykla till PO's och sitta där till 11.45, då ska vi ha avslutningsfika med klassen och mentorerna :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0