Sjuklig värme!

Åh herregud vilken värme.. heeelt sjukt! Har fan hållt på att svettas ihjäl.. ja ojoj!!

For in till stan med pappa kring 10, mötte upp syrran så satte vi oss ute på roasters och tog en fika :) Efter det mötte jag upp malin, köpte en liten student present åt cissi, sen gick vi och kikade på alla glada och fulla studenter utanför skolan! Åh vad jag längtar tills det är vi som står där ;) Seen gick vi tillbak till stan igen.. satte oss på roasters, tog en cider, sen gick vi och köpte en klänning på gina, sen promenerade jag hem med min cykel som har fått punka.. nu ska jag lägga mig ute i solen!

Ikväll blir det grillpartaj här med emma, fia, eventuellt anja och anna, och sen kanske även petra :) Vi måste ju fira att det är sommar och bara 1 år till studenten!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0