Sex and the city tonight!

Sådärja.. då har jag jobbat färdigt för idag då :) Slutade 13.00.. mötte malin sen på korvgubben, satt och kikade då hon åt lunch =) Nu har jag just ätit en macka, ska snart hoppa in i duschen sen hade jag tänkt lägga mig och sova en stund kanske :P Ska ju på bio ikväll, kl 21.30, och den slutar inte förräng kring 12 så jag måste orka hålla mig vaken.. men det lär nog gå bra med tanke på vilken film vi ska se, Sex and the city :D

I morgon är jag ledig också :) Åh så skönt! Ska på stan med emma då, sen ska vi nog ut imorrnkväll I think! :)

Nee, nu ska jag ta en VARM dusch..sitter här med en filt runt mig och håller ändå på att frysa rumpan av mig. puss!!


Älskar dig min alexander :) you're the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0