Regn och rusk

Hejhooopp.. var ingen hit att gå ut igår kanske, hmhm.. lite folk och dåligt väder :P Jag och alex for hem rätt tidigt..han mådde kanske inte bäst heller ;) menmen :P
Förfesten igår var iallafall grymt kul.. det var jag, emma, sandra, kattis och tashmina (tror jag hon hette:P), vi var på porsön i nån studentlägenhet, beställde pizza, drack lite vin, och sen hittade vi även en grön fin larv i mitt hår.. hmhm.. jag antar att den hoppade över då jag gick in i björken tidigare på kvällen.. haha uusch :) alla fick panik.. sen syntes den på alla bilder också, där den stack upp mitt på huvudet :P knallgröna lilla stackare..

nåväl.. börjar jobba 15.00, slutar 20.30 så det är rätt skönt ändå :) kom just hem från alex.. tänkte göra mig lite lunch nu, sen kanske ta en dusch för att piggna till litegranna=)

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Josie

Jo jag trodde jag gjorde rätt i som var hemma, vädret var ju ej så Wow :)Jag är ledig idag, varit på stan en sväng. Nu ska jag ta en dusch, blir nog träning och en rätt chill dag :)

2008-06-26 @ 14:37:51
URL: http://josefinasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0