På språng!

Ojoj vad jag har rännt idag :) eller jag o emma rättare sagt.. Vi for till stan där kring 13.30, gick och kikade.. shoppade lite hårprodukter, mascara, osv.. sånt där nödvändigt nivet :) sen så käkade vi lunch/middag på sub också.. mm yummie!!:) efter det gick vi på stan lite till, och lite till.. men tillslut blev vi less och gick ner på sun tan och solade litegrann.. sen knallade vi till willys och köpte jordgubbar, sen till telia och hämtade nyckeln till syrrans lägenhet, så hyrde vi en film också.. silent hill tror jag den hette. väldigt mysko film men men:) sen knallade vi till max.. åt ett gi mål, fick lite kladdkaka och glass for free ;) sen gick vi till bussen och nu är jag här hemma =) men snart kommer älsklingen och hämtar mig så ska vi fara till honom och sova =)

imorgon är det jobb 14-20.30.. skönt med inte speciellt många timmar :) blir nog stan en sväng innan jobbet för att inhandla ett par suuupersnygga skor jag upptäckte idag ;) eller..det står mellan två supersnygga..måste fundera ut vilka som var läckrast:)

Puss!

Älskar dig gubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0