Ojoj..nervöst!;)

Nu är jag hemma från jobbet, äntligen! Hade fått ett trevligt mail också nu då jag kom hem, nämligen tid och datum för min uppkörning :) Tänker inte nämna när den är, men det är iaf ett bra tag kvar :P Var fullt  ungefär 1 månad framåt så :/ Menmen, längtar iallafall :D Gud så skönt sen å ha de där jävla kortet :) Wiiho.

Väntar på att mamma ska komma hem, tänkte fara och övningsköra med henne tror jag :) Sen ska jag till hjärtat och sova där.. börjar 07.30 i morgon, och slutar 13.00.. då ska jag på stan med emma sen i morgon kväll ska jag, mamma och syrran gå och se Sex and the city :) Myspys!

Nu ska jag fortsätta äta mina nudlar.. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0