Myspys :)

Hejhopp! Gårdagen var väldigt mysig :) Vi var och tvättade bilen, åt middag, och sen gick vi på bio med michaela och david :) Vi såg Jiddra inte med Zohan, tror jag den hette?! :P Grymt kul var den iallafall :) Längesen man skrattade så mycket! Helt sjuk var den :) Efter bion for vi direkt hem till mig och sov.

Kl 06.50 ringde älsklingens väckarklocka, eftersom han börjar jobba 07.45 :) Och jag kunde banne mig inte somna om efter det, så jag har redan varit vaken i 2 tim :) Har legat i soffan och sett tv ett bra tag osv.

Tänkte höra med syrran om vi ska dra på stan och kika lite, och kanske käka lunch innan hon börjar jobba kring 12, och jag börjar kl 14. Men först och främst ska jag ta en dusch.

See yoou.. puss

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!

Haft en bra midsommar/helg? =)

Dansat runt midsommarstången? ;D



Kram!

2008-06-23 @ 08:55:05
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0