Mysdag med älsklingen :)

Godmorgon! Vaknade alldeles nyss.. känner mig väldigt utvilad, men inte så konstigt då jag har sovit vääldigt mycket igår på dagen/kvällen och i natt :) Älsklingen kom hem kring 4 iallafall.. så mysigt att ha honom bredvid mig :) Han sover fortfarande.. men har han inte vaknat innan 12 så väcker jag honom :P Idag ska vi bara mysa... vi ska gå till stan och hämta bilen som michaela lånade igår, och den står utanför david, sen ska vi tvätta den också, och sen ska vi på bio 18.30 :) Mysigt! Var hur länge sen som helst vi var på bio.. tror vi just hade blivit tillsammans då vi var, och det var läänge sen :P Så det blir mysigt :)

Nu ska jag koka ett ägg och äta en macka med keso till det.. puss :)


Min sötnos på midsommar i poolen :) Busunge!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0