Jaa ni :)

God morgon people! Filmen igår var riktigt bra.. ja ojoj :) Hade kunnat se den 100ggr om, minst!! En 10 poängare var det iallafall :D
Innan vi for på bion låg jag och älsklingen och vilade uppe i sängen, och då vi for så låg han kvar men han skulle fara hem sen, men sen när jag kom från bion där kring 00.15, så låg han där och sooov :) Ååh, han är så underbar.. blev överlycklig av att han låg där :) Han betyder verkligen allt för mig!

Jaja :) Idag ska jag på stan med emma och kika lite, sen ikväll blir det utgång :) med emma of course :P Hmm ska fundera ut vad jag kan ha på mig :) Nåååvääl.. nu ska jag käka lite frulle! Pusspuss :)

Kommentarer
Postat av: Rabbe

Hej! Vilken artist tycker du är finast? Kommentera gärna<3

2008-06-25 @ 20:54:49
URL: http://rabbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0