Inte speciellt pigg..

Guud, jag känner mig inte alls pigg. Har sovit lite mer än 2 timmar tidigare ikväll, har världens huvudvärk, ont i nacken, ont i halsen och är helt kokhet i ansiktet. Får verkligen inte bli sjuk nu.. verkligen inte!

Nåja, blev iallafall glad då jag loggade in på po's hemsida och såg att det fanns några lediga körlektioner till veckan :D Bokade dom direkt! Även om dom inte är med min favorit så får jag väl ta det :P Körkortet närmar sig med stormsteg! ;) 

Tog just två verktabletter, hoppas dom hjälper.. orkar inte sitta och lyssna på folk som pratar i morgon i 6 timmar annars! Näämen, det ska nog bli bra får jag hoppas.

I natt får jag sova ensam också =( Tråkigt! Sover så mycket bättre med dig hjärtat :) Älskar dig! <3 Du är bäst! 

Nää blää, ska nog gå och lägga mig snart.. men jag är rädd för att om jag sover för mycket så kommer jag fortsätta ha ont i huvudet :P Hmhm! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0