EN fartfylld dag

Tjollahopp! Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har varit på språng hela dagen :)

Började med att jag satt på PO's tills nåt kring 11, då mötte jag malin och vi knallade till skolan. Där hade vi bara avslutningsfika så sen gick jag o mötte emma g, vi gick o käkade och sen drog ja till PO's igen ett tag :P Sen efter det for jag hem, men hann vara hemma max 5 minuter för sen kom jag på att jag skulle ta bussen till älsklingen :) Så då var de bara snabba sig till busshållplatsen! Hann iallafall. När jag kom till honom så satt vi ute i solen, spelade lite fotboll och busade lite.. pluggade lite också.. sen duschade vi, sen for vi till stan o kollade 3ornas bal i stadsparken :) Å alla var helt fina :D Vill också gå på bal!:P Sen gick jag malin o mico hem till malin efter de, sen till matstället och käkade middag, och sen hem till malin igen och såg desperate =) Å nu har jag just övningskört hit till älsklingen.. han är inte hemma men kommer väl på ett tag förhoppningsvis :) Nu ska jag plugga lite teori innan jag ska sova.. I morgon gäller det! Iiiih!!!:P Önska mej lycka till!!!!!!!!!!!!! :P Hahah.. är jävligt nervös måste jag säga, mmm.. nåja. GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0