åka båååååt.. midsommarplaner?!

Nu har jag jobbat hela långa dagen..har gått bra ändå :)

Väntar på att älsklingen ska sluta jobbet.. för vi ska ut med deras båt ikväll och mysa och laga mat :) tihi.. myyyyys!:) kanske tar med bikinin om man vågar sig ner i vattnet, tveksamt men kanske kanske ;)

midsommar i morgon! än så länge är planerna rätt oklara.. vet ej om vi ska till robin eller klubbviken..vi får se :P måste iaf bestämma ikväll! för jag jobbar till 14.30 i morgon, och om vi ska till klubbviken måste jag packa allt ikväll för båten går 15.00 från södra hamn..så isåfall är de snabba ryck från jobbet direkt till stan! :P men vi får se hur det blir helt enkelt..

nu ska jag byta om till lite båtvänligare kläder, och packa med mig bikinin hihi :D men det är fan iskallt i vattnet, om man inte är vid nån strand eller hamn.. hmm.. plus att det finns fiskar, och dom är läskiga.

jaja..får se om jag hinner blogga nåt mer i dag eller i morrn.. annars blir de väl till helgen!

puss mina pärlor;)

älskar dig alex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0