It cut me like a knife

Hejhopp! Var mysigt igår att kika film med mallan, vi käkade glass också.. mmmm mumma! :) Vid halv 11 kom mamma och hämtade mig, eller ja, jag körde, till älsklingen :) Vi somnade kring 12-tiden tror jag det var. Vaknade kvart över 10 i morse.. sen fick jag skjuts med hans pappa till stan, då var det nästan sol ute.. så jag tog cykeln jag hade i stan och cyklade till kvantum.. gick in och köpte en paj, då jag kom ut så ÖS regnade det.. ja det verkligen öste ner! Sjukt sjukt :P Blev heeelt dyngblöt av att cykla hem, vilket är kanske...inte ens 1 km iaf.. ja ojoj :P

Nu har jag just beställt nytt löshår.. fast lite annat än förra gången, tog en färg mörkare och lite vågigt som.. tycker det är så jobbigt att platta mitt hår hela tiden eftersom det är lite själv vågigt så då tog jag det..får se om det passar bra ihop bara, hoppas hoppas :)

Börjar jobba kl 14..slutar 20.30.. jäkligt chill :) Trivs faktiskt riktigt bra på jobbet! Har ju sköna arbetskamrater så det gör ju verkligen mycket.. ja :)

Och till helgen har vi brudar planerat in lite party på lördagen.. får se vilka vi blir, jag och malin vet jag då iaf :) Right babe?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0